Sportski odnosi s javnošću
Kako bi izgradile dobar imidž, sportske organizacije i manifestacije također koriste odnose s javnošću jer su svjesni da je od velike važnosti imati dobar odnos s različitim interesnim grupama, uključujući medije, lokalne zajednice, navijače i sportske organizacije.
Ovaj put naš zadatak bio je osmisliti aktivnosti koje će na najbolji način promovisati snowboard kao disciplinu, te dovesti posjetioce na Europa Cup u snowboard park 5A u Štinjem dolu na Bjelašnici koji je do 2018. godine ugostio nekoliko FIS takmičenja.
Europa Cup je po rangu, poslje Olimpijskih igara i Svjetskog kupa, treće po redu takmičenje i najznačajniji snowboard događaj u našoj zemlji, te svake godine okuplja oko 30 predstavnika iz 10-15 zemalja. Nepredvidive vremenske prilike, udaljenost lokacije i zima nisu nas omeli da kreiramo komunikacijsku strategiju kojom je snowboard park 5A na dva dana postao središtem evropske snowboard scene!
Imidž, ugled, reputacija, povjerenje, informisanost, transparentnost, promocija sportskih vrijednosti i razumijevanje riječi su za koje se smatra da najbolje sublimiraju ciljeve uspostavljanja odnosa s javnošću sportske organizacije, a brojni posjetioci i mediji koji su u ekstremnim prilikama pratili cjelokupni događaj rezultat su planiranih promotivnih aktivnosti i uspješne organizacije događaja.