#IBL Life

IBL podstiče kreativnost i produktivnost u svim aspektima rada i društvenog života. Zavirite u naše aktivnosti!

Promocija događaja na primjeru muzičkog festivala

Odnosi s javnošću ne predstavljaju reklamiranje, te ga je prema nekim definicijama najbolje opisati kao oblik umjetnosti. Kao disciplina, predstavlja umjetnost osvajanja publiciteta, uticaja na mnijenje, uklanjanja predrasuda i uspostavljanja dobre reputacije. A kako izgleda kada se sretnu dvije umjetnosti?

Premijerno izdanje festivala Garden of Dreams predstavili smo ove godine na nekoliko lokacija u Sarajevu. Ovaj godišnji muzički i umjetnički festival koji se održava tokom vikenda u mjesecu junu objedinjuje različite žanrove elektronske muzike i jedinstvene lokacije koje nalikuju umjetničkim instalacijama. Karte za prvi ovogodišnji festival rasprodate su za gotovo sve događaje, a publika već s nestrpljenjem očekuje naredno izdanje. No uspjeh ne dugujemo samo renomiranim izvođačima, već dobrim dijelom strateškom marketingu, s naglaskom na interaktivnost i inovativnost.

Zajedno sa našim medijskim partnerima uvijek smo u potrazi za novim idejama i osmišljavanjem jedinstvenog pristupa, jer bez obzira koliko su muzički gosti poznati široj javnosti, da bi se ostvarila maksimalna posjećenost, neophodno je dobro planirati. Znamo da publika ne dolazi slučajno na događaje ili zbog toga što je prošle godine bila zadovoljna, te zahtijeva stalno podsjećanje prije i za vrijeme događaja.

Zahvaljujući prisutnosti na društvenim mrežama, Garden of Dreams je dosegao do najšire moguće publike, a broj fanova diljem svijeta konstantno raste. Tokom trajanja festivala svi profili se konstantno osvježavaju profesionalnim fotografijama, a grafika se koristi i tokom godine kada se najavljuje prodaja ulaznica, izvođači i datumi. Određeni programi festivala dostupni su uživo na YouTubeu i Facebook-u za sve one koji nisu imali priliku posjetiti Garden of Dreams ove godine.

Kao što je već spomenuto, fotografije i vizuelni identitet čine veliki dio Garden of Dreams brenda, ali osim oficijelnih fotografija, na društvenim mrežama moguće je pronaći i puno fotografija koje dijele posjetioci. Tako se zahvaljujući integrisanim marketinškim aktivnostima i izvođačima koji nastupaju i promovišu ovaj festival, ujedno osigurava i promociju grada Sarajeva, jer medijsko praćenje festivala ima globalni doseg putem društvenih mreža, a posljedično utiče i na lokalnu zajednicu kroz poboljšanje imidža i brenda.

Garden of Dreams u komunikaciji uspješno koristi fotografiju i video kako bi kreirali uzbuđenje oko određenog nastupa, informisali posjetioce, sačuvali nezaboravne trenutke i dugo podsjećali na odličan provod!