Pet razloga zašto se isplati uložiti u copywriting
Copywriting ili kreativno pisanje je više od običnog pisanja. To je bitan element svakog oblika marketinga, i online i offline. Copywriting je i umjetnost, jer dobro osmišljen copywriting može lansirati novi proizvod, ponudu, uslugu, reklamu ili čak cijelu marketinšku strategiju do zvijezda.
Kao vlasnik kompanije obično imate listu spoljnih saranika koje angažujete stalno ili po potrebi. Često kompanije unajmljuju eksterno računovodstvo da prekonstroliše sve cifre ili kompaniju za ljudske resurse da vam pomognu u odabiru najboljih kadrova. Vjerovatno imate na raspolaganju i stručnjaka za IT koji se brine o vašem hardware-u i software-u. Logično je onda uzeti u obzir angažovanje copywritera da vam pomogne u onome što najbolje radi – priprema tekstove.
A evo i 5 ključnih razloga zašto biste trebali ulagati u profesionalni copywriting:
1. Copywriteri praktikuju umjetnost zavođenja –posao copywritera nije samo da naniže riječi jednu iza druge, već da osmisle tekst koji ima snagu da proda ili promoviše proizvod ili uslugu klijenta. Zato je svaka riječ posebno odabrana s ciljem da ubijedi i promijeni navike potrošača.
2. Prilično je nezgodno kada sami pišete o vama ili vašem poslovanju. Efektivan copywriting govori o vašem poslovanju iz drugog ugla i zna kako da zaobiđe stručni žargon i internu terminologiju, te kreira sažetu poruku koju će vaša ciljana publika lako shvatiti.
3. Efektivan copywriting prilagođen je komunikacijskom kanalu. Posjetioci vaše web stranice drugačije konzumiraju informacije od onih koje očekuju u vašem letku. Dobar copywriter zna koji stil pisanja primjeniti za različite namjene.
4. Profesionalni copywriting vam može uštediti vrijeme i novac. Investirajte u jedan kvalitetan komad teksta, i on zauvijek ostaje u vašem posjedu; jednom kada vam copywriter osmisli ključne poruke možete ih ponovno koristiti i prilagođavati za različite komunikacijske kanale. U svakom poslu vrijeme je novac, zato je pametnije koncentrisati se na svoj primarni posao i uštediti novac angažovanjem stručnjaka za copywriting.
5. Copywriteri obraćaju puno pažnje na detalje–jasna struktura rečenice, pravopis i savršena interpunkcija neophodni su za profesionalni imidž svake kompanije. Mi koristimo isključivo riječi kako bi osmisliti privlačan sadržaj, jer svaka riječ se računa!