Kreativni marketing u filmu
Marketing filma definiše se kao svaka aktivnost koja potpomaže doseg ciljne skupine kroz cijeli životni ciklus filma. Promocija i ostale marketinške aktivnosti u kulturi i umjetnosti imaju nešto drugačije karakteristike u odnosu na tradicionalne proizvode i uslužne djelatnosti. Te karakteristike posljedica su specifičnosti organizacija iz područja kulture i umjetnosti, ali i same individualnosti umjetničkog stvaralaštva, s obzirom da umjetničko djelo, a to podrazumijeva i film, u konačnici predstavlja odraz kreativnosti pojedinca ili grupe.
Uslijed velike dostupnosti sadržaja, marketinški timovi angažovani na promociji filmova imaju sve teži i zahtjevniji zadatak u dostizanju uspješnosti marketinških kampanja. Tako se pred kreativnim timom naše agencije našao nesvakidašnji zadatak: Kako promovisati debitantski kratkometražni film bosanskohercegovačke autorice u sklopu Sarajevo Film Festivala, najveće regionalne filmske smotre?
Film „Misao umjetnika“ prikazuje čovjeka, umjetnika, individualca kako putuje svojim mislima i na taj način preispituje svoje sopstveno biće smješteno u univerzumu. Premijerno prikazivanje imaće na 24. SFF, a promotivne aktivnosti imaju za cilj promociju koja će pratiti festivalski život filma.
Kada se dobro iskoriste svi postojeći alati, kanali i načini komuniciranja s publikom, te različiti pristupi i strategije, budžet za marketing ne mora nužno igrati tako veliku ulogu u uspješnosti kampanje.