#IBL Life

IBL podstiče kreativnost i produktivnost u svim aspektima rada i društvenog života. Zavirite u naše aktivnosti!

Kako pomoću društvenih mreža unaprijediti turizam?

Novoformirana Turistička zajednica Kantona Sarajevo, 2017. godine povjerila nam je zadatak da kreiramo komunikacijsku i digitalnu strategiju koja se bazirala na promociji Sarajeva na novi i drugačiji način, predstavljajući Sarajevo kao poželjnu evropsku destinaciju.

Istraživanja pokazuju da promocija destinacije putem digitalnih kanala dugoročno povećava broj turista, broj noćenja i produžava boravak turista te povećava prihod turističkog sektora.

Naš cilj je bio kreirati snažnu zajednicu lokalaca koji će biti ambasadori Sarajeva, što smo uspjeli kroz uključivanje različitih aktera, poput hotelijera, bh. dizajnera, zanatlija, ugostitelja, fotografa i običnih građana koji su željeli dati svoj doprinos u promociji turizma Kantona Sarajevo. Kreirali smo kampanje za digitalne medije poput Sarajevo Photographers, As Seen By You, Locals Recommend i mnoge druge koje su polučile sjajne rezultate. Dali smo glas Sarajevu na digitalnim platformama, a turisti su to prepoznali i posjetili Sarajevo u najvećem broju do sada!