Kako kreirati brend kojeg svi volimo?
Integrisane marketinške komunikacije čine koncept po kojem kompanija pažljivo integriše i koordinira svoje brojne komunikacijske kanale kako bi poslala jasnu, dosljednu i privlačnu poruku o sebi i svojim proizvodima.
No kako bi bolje približili sam pojam prisjetićemo se na kratko kako smo nekad komunicirali. U doba kada smo imali tek 2-3 državna kanala, radio stanice i novine komunikacija se odvijala u jednom smijeru. Sve je izgledalo prilično jednostavno do pojave interneta. Broj uređaja i medija koje svakodnevno koristimo znatno je porastao, kao i vještine korištenja novih komunikacijskih alata, a oglašivači su počeli bombardovati potrošače koristeći svaki mogući komunikacijski kanal.
Danas, kada su tehnologija, internet i društvene mreže sastavni naših života, promijenio se i način putem kojeg dolazimo do informacija, donosimo odluke o kupovini, doživljavamo određenu osobu, kompaniju ili proizvod. I što je najvažnije, mnogo smo bliže kompaniji i možemo aktivno učestvovati u komunikaciji. Međutim, u obilju informacija brzo izgubimo interes i tražimo sadržaj koji nije isključivo reklamnog karaktera.
Tako je nastao termin “integrisane komunikacije” – način komunikacije kojeg ne čini samo jedna ideja, već jedna velika ideja! Zanima vas koliko velika ideja? Pa, recimo nešto što istinski zanima one kojim se obraćamo, informacija koja ima dodatnu vrijednost, koja nas poziva na reakciju do mjere da to iskustvo poželite podijeliti i sa svojim prijateljima. Takav pristup osigurava klijentu besplatan medijski prostor. Da bi zaživjela, ta velika ideja mora biti iskomunicirana kroz različite medijske kanale koji se međusobno isprepliću, a ne kao nekada kada se koristio jedan komunikacijski kanal. Ti kanali danas podrazumijevaju: odnose s javnošću, gerila marketing, BTL, print oglase, mobilne i Facebook aplikacije, online, outdoor, radio i TV oglašavanje i web. Integrisane komunikacije nam omogućavaju da bez obzira na komunikacijski kanal koji koristimo uvijek prenosimo istu ključnu poruku.
Još se pitate kako vam naša agencija može pomoći u ovom procesu? Kako bi realizovali ovu “veliku ideju” potrebno je sprovesti niz aktivnosti i angažovati stručnjake iz različitih oblasti, poput stručnjaka za marketinške i komunikacijske strategije, odnose s javnošću, programere, dizajnere, fotografe i ostale. Najvažnije je da agencija koordinira cjelokupan proces od početka do kraja kako bi bili sigurni da se u komunikaciji kroz različite medijske kanale uvijek koriste iste poruke, od objave u novinama, bilborda, TV reklame do korporativnog događaja ili online komunikacije. Samo na taj način možemo biti sigurni da smo kroz svaki kanal poslali pravu i prikladnu poruku, ali i mjeriti učinke naših aktivnosti tokom i nakon kampanje.
Agencija vodi cjelokupan proces posebno osluškujući način na koji ciljne grupe komuniciraju o brendu i tako kreira sadržaj koji se pamti i za koji se vezujemo. Ne samo radi poruke koju želimo poslati, već radi iskustva koje doživljavamo kada primamo tu poruku!