Kako društvene mreže mijenjaju TV program?
Prije dvije godine doveli smo najpopularniju zabavnu emisiju Konačno petak na digitalne kanale!
Kreiranje sadržaja za društvene mreže televizijskog programa koji se plasira uživo svakako je veliki izazov. S vremenom najmanji problem postane prilagođavanje kretanja po studiju, jer nepredviđene okolnosti s kojima se susreće realizacija programa uživo su gotovo neograničene.
U komunikacijskom smislu, željeli smo mlađim gledaocima na što interesantniji način predstaviti TV sadržaj kroz online kanale i vatiti ih pred TV ekrane. Uvijedli smo da mlađi gledaoci TV i online konzumiraju paralelno, te da je integracija televizijskog sadržaja na digitalne kanale, ali sve više i obrnuto, proces je koji je ključan za bolje korisničko iskustvo, ali i odličan alat za povećanje angažmana i aktivnosti korisnika te jaču povezanost.
U realnom vremenu pratimo dešavanja „iza scene“ i u studiju što je jedinstven sadržaj na društvenim mrežama u oblasti TV kuća. U isto vrijeme prisutni smo 24 sata dnevno na svim društvenim mrežama i za svaku (Facebook, Instagram, YouTube) kreiramo poseban sadržaj, a kroz aktuelne i zabavne objave potaknuli smo interakciju s gledaocima i pretvorili gledanje emisije u društveno iskustvo.
Preporučujemo da pratite službene profile emisije konacnopetak.ba na Facebooku i Instagramu gdje svakodnevno donosimo pregršt zanimljivih informacija iz Studija B BHRT.