Kada snimati korporativni film?
Korporativni film komapnije ili organizacije naručuju u trenutku kad smatraju da je vrijeme da zaokruže određeni dio svog poslovanja. A mi nismo bili dijelom bilo kakvog jubileja!
U sklopu obilježavanja 65 godina od osnivanja Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu organizovan je niz događaja i centralna svečanost na kojoj se za sudionike, predstavnike akademskog, javnog i političkog života, te članove diplomatskog kora u BiH u jednom kratkom korporativnom videu trebala ispričati priča o svih uspjesima ove visokoškolske ustanove. Sa sjajnim timom profesora, asistenata, studenata i svog osoblja ubrzo smo kreirali scenario i priču koja na zabavan način slavi 65 godina postojanja EFSA.
Korporativni video je video uradak koji kompanije naručuju iz raznih razloga, ali ne radi oglašavanja. Svrha korporativnog videa je prikazati snagu, veličinu, uspjeh, napredak i status kompanije ili organizacije. Za razliku od TV reklame, korporativni video nema određeno vrijeme trajanja, no radi želje da ga što više ciljane publike pogleda, savjetuje se da ne traje duže od 15 minuta.
Korporativnim videom kompanija nastoji ispričati priču o svojoj istoriji, zaposlenicima, pogonima i slično, te će takav video koristiti često kao oblik B2B komunikacije ili kao sredstvo kojim će se kod klijenata podići nivo povjerenja prema kompaniji.