Dizajn od igle do lokomotive
Vama možda zvuči kao slogan, našim dizajnerima kao realnost! Kad su igle u pitanju dizajnirali smo, a šnajderice šivale, uniforme za preko 50 promotera - od cekera do tutu suknji. U ovoj kategoriji, koju u odnosu na ostale možemo nazvati i „pero laka kategorija“ dizajneri su kreirali nevjerovatne prodajne kataloge, stručne publikacije, brošure, letke, te niz promotivnih materijala.
Onda su na red došle teže kategorije. Naše BTL kampanje postale su prepoznatljive po obimnoj scenografiji. Krenimo redom. Kampanja 1: 11 promotera, 5 gradova po 2 dana, preko 11.000 poklona. Kampanja 2: 4 promotra, 3x2 m photo wall-a u kombinaciji sa 2x2 m podne naljepnice, 4 samostojece figure dimenzija 1x1m i info pult. Niste fascinirani? Dobro. Pokušajte sada zamisliti kako prevesti 4 kutije dimenzija 1x1m svaki dan u drugi grad. S fotografom. 4 promotera. I još 10 manjih kutija. I mi smo mislili da nije problem. Na sreću još nismo prevozili lokomotivu, ali smo uradili veliki infografik za željeznicu. I tako svaki dan.